lördag 21 juli 2012

21 juli Cache-jakt!

Tänk så fort man glömmer.
Funderar på vad jag gjorde igår.
Blankt i hu'vet.
Kommer inte ihåg.
Vilket bra vittne jag hade blivit - not.

Jo. Åkte ut till Älta igår för att vinka av Färje Folket.
Trodde det skulle bli bad men ingen iddes.
Ja, ni läste rätt.

På eftermiddagen: Kaffe-fik på filt i park med Linnea. Hon berättade om spännande vandringsresa i Dolomiterna.
Jag inte våga.

Idag:
Efter att ha blandat ihop dagarna fullständigt (trodde ett tag att Tom Jones & Dalhalla var idag), avböjde jag Seamaire-flytt.
Sen när jag upptäckte missen med resan, insåg jag att jag ändå hade lördagen inbokad med Meiz.
Först satt vi på Espressohouse och catchade up.
Jag berättade om geocaching och Meiz klappade i händerna.
När kaffet var slut begav vi oss ut på skattjakt!

1. Spökparken.
2. Adolf Fredrik.
3. August Strindberg.

Tre cache  - mina första riktiga.
Spännande!

Inga kommentarer: