torsdag 5 juli 2012

5 juli Total motion

Funderar på dagens upplägg: Gröna Lund (vän bad mig haka), inköp till cykeln (stöd, skärm, pakethållare) eller veg-out. Avslutar med kattvaccination och utflykt till Uggleviken med henne (hon i ryggsäck). Kanske ett bad. Hinns det med?

Avbokade Grönan.
Drog till Teamsportia istället och köpte stänkskärmar och stöd. Alldeles för dyrt - tycker jag.
Sen...
Försöker montera stänkskärmar på cykeljäveln.
Hör ni vrålet?
Vill bara gråta och slå nån.

Lämnade igen skiten.
Köpte nytt på Classe.
Gick hem och tankade med vatten. Tog med katten på cykeltur till Uggleviken för filosofering.
Sen...

Fy, så jag är slut. Har cyklat runt med tio extra kilo på ryggen i form av tungväska och tung katt. Sen cyklade jag till Djurakuten för den årliga vaccinationen. Givetvis på andra sidan Observatorielunden. Nu är jag slut som artist men har nån lagat nån mat åt mig? Näe.

Inga kommentarer: