måndag 2 juli 2012

2 juli Dagens surr

Drömmer hela natten att jag städar nån annans hem.
Det stora problemet var att hemmet angränsade till lagret på Jysk.
Till slut frågade jag om det verkligen är så att jag förväntas städa en offentlig plats.
Jag vet vad det handlar om...
Jag har semester och vill inte tänka på sånt nu.
Hela natten...
Ändå sov jag gott.

Det är fullt ös på Gotland nu.
Visby är knökfullt av politiker och deras entourage.
Mycket vin blir det.

Försökte se film igår men somnade bara.
Faran med säng & TV.

När Mats & Pernilla flyttade från 2:an på mitt våningsplan, fick de en räkning från Wåhlins för att de hade hyll-borrat i lägenheten.
Då ska de se min lägenhet... Schweizer-ost.
Kan man verkligen göra så - utan att ha förvarnat?
Jävla Wåhlins! Litar inte en sekund på dem.

Bör köpa hjälm.
Men esteten i mig har inte lust med att antingen se ut som en tysk soldat eller en alien.
Har inte lust att punga ut fem hundra spänn.
Men har inte lust - verkligen inte lust - stånga huvudet i hård asfalt och riskera att bli handikappad.
Då är 500 kr en billig livförsäkring.

Inga kommentarer: