måndag 14 juni 2010

14 juni Tortyren fortsätter...

Allvarligt talat - jag har för länge sedan nått min gräns men nu fixar jag inte att se en enda bild på Victoria, eller strukturloggan, eller Love2010. Jag lovar - slutar de inte snart... Det är nu jag nästan önskar att jag var galen, hade ett gevär och access. Då jävlar...
Det är nu jag är extra glad att jag inte är morgonTV-programledare för jag hade inte fixat att flina i direktsändning, varje morgon och låtsas som om att jag bryr mig.
Sluta! för guds skull. Snälla... Lönlöst.
Frågar brorsdotter varför hon bryr sig.
Lite kändisar, snygga kläder och hår, får jag till svar. Men herre gud - ställ klockan och titta på Oscars istället!
Sen slår det mig: är det på den grunden det svenska rojalistiska hjärtat klappar - ja, då ligger kungahuset risigt till!

Inga kommentarer: