måndag 26 september 2011

26 sept A big deal for me

Väskan är inte full.
Vad har jag gjort för fel?

Andra Orbitz-resenärer fick inte heller välja plats. Å andra sidan är ju M & M Alexander Lucas i kubik, så de blev uppgraderade.
Jag blir nog nedgraderad, om det nu är möjligt.

Har städat.
Igen.
Det ska vara rent när folk klappar min katt.

Och Monopol-pengarna är fixade.
Vad är kvar? Jo, försöka sova.
Inte nu men sen.

Laddar datorn med film.

"Oroar" mig för uttråkade "officials" i Chicago som kommer att spänna ögonen i mig, kräva en strip down och öppna alla tekniska prylar jag har med mig.
Som mamma sa - man vill bara kliva in i en garderob här och ut i en liknande där.
Att resa är kul.
När man är framme.

Mysigt möte tidigare idag med världens bästa ungar.
Jag bäddade ned den ena och gödde den andre medan jag betalade räkningarna.
Jag kan göra flera saker samtidigt.

Inga kommentarer: