torsdag 22 september 2011

22 sept Det närmar sig...

Har misskött bloggen ser jag nu.
Hade en ledig dag igår.
Först var en kompis hemma hos mig och berättade om möhippan från helvetet.
Det tog sin tid för den varade i fyra dagar.

Sen hamnade jag i telefon.
I sex timmar.

M & M packade sina Gucci-väskor inför NY.
Vi ses om några dagar.

Tittade på play på trean: Svenska Hollywoodfruar.
Just nu är jag otroligt äcklad av Gunilla som håller på att pusha sin dotter Erika.
Förkyld och med feber, åker de i fem timmar med bil till Las Vegas för att flickstackarn ska sjunga åtta takter med skakig stämma.
"She needs a microphone" skriker Gunilla och jag vrider mig bland kuddarna.

Idag: En powerwalk i parken.
En fika med granne och kommande kattvakt.
Och printen går på högvarv.
Alla boenden är fixade och utmärkta på karta.
Nu är det bara kläderna då.
Allt ligger i en hög och nu ska jag köra lite utslutningsmetoden.
Men först - växla pengar!

Inga kommentarer: