fredag 23 september 2011

23 sept Frisk luft gagnar tanken

Facebook ändrar saker hela tiden.
Små, miljoner förändringar och tillkomna inställningar.
Jag blir helt matt.
Jag kommer att vara borta i två veckor - och inte känna igen mig vid hemkomst.

Frisk luft i Hagaparken.
Jag förstår inte folk som sitter inne, dag ut och dag in.
Jag behöver frisk luft till hjärnan så jag kan tänka nya fantastiska tankar och lösa problem.

På väg till parken: två-tre tjejer med ett koppel av dagishundar. Jag går lite saktare, en hund tittar på mig. Jag säger hej. Mina båda armar hänger utmed sidorna. Hunden sträcker sig fram och försöker nosa på handen.
Så fräser ena bruden: Men snälla, ta inte i hunden!
VA?
Tagga ned.
Jag: Men herre gud, jag rörde inte ens i hunden. Ta det lugnt!
Jävla amatör.

Ikväll satsar jag på värktablett och benvärmare.
Hoppas på en early night.
Dream on...

Inga kommentarer: