lördag 6 augusti 2011

6 aug Veg-out & fest

Jag hade planer att se Pride-paraden. Istället hasade jag hemma med katten och tittade på - håll i er - Paris Hiltons jävla serie där hon letar en kompis!
URuselt program men jag kunde inte sluta.
Eller så var jag bara väldigt trött.
Kan ju skylla på det.

Toapparet tog slut så jag tog mig en tur till ICA. Knatade hem via Sveavägen. Där är det fullt pådrag.
Bilfesten ute i Barkaby har hållit på under dagen och ikväll vankas det cruising utmed gatan.
Folk har redan bänkat sig i medhavda campingstolar.
Somliga har satt upp partytält och utanför McDonalds sitter ölmagiga snubbar vid dukat bord - hitsläpat från diverse småstäder.

Själv ska jag på bröllopsfest. Själva bröllopet var igår men dit var bara familjen bjuden. Idag vankas det fest för övriga.
Själv är jag inte så partysugen och imorgon väntar en full arbetsdag.
Bara att gå snutten på sveavägen fick mig att känna att - jag är trött, fullproppad på intryck. Egentligen borde jag ha stått med långt teleobjektiv och förevigat Paraden liksom biluppvisningen senare ikväll.
But I don't give a fuck. Just nu.

Inga kommentarer: