måndag 9 maj 2011

9 maj Det är måndagmorgon och mitt huvud känns så tungt

Måndag. Borde vara fredag men det är måndag.
1. En tidning godkänner arkivbildförsäljning. Jag bränner skiva och skickar.
2. Tidning nr 2 är intresserade av ostron-reportage. Jag skickar läskande bilder imorgon.
3. Har ännu inte vågat titta på Roller-tjejer-bilderna...
4. Har en till idé på bildreportage. Ska bara tänka ut en hook.

Det är vår. På flera sätt.

Jag älskar min Iphone. Värd varenda spänn. Gör mig mer kreativ.

Fikade med Madame U i närliggande park. Hon ger mig en present - igen. Ett armband i svart med pricken över i:et - en svart rosett. Jättejag.
Jag=glad.

Tål inte Ivy i Project Runway - hennes snack... Isch! Hur "do you play the game" i PR? Man röstar ju inte ut varandra.
Undrar hur det skulle se ut med ett gäng fotografer.
Oh my god!

Inga kommentarer: