tisdag 3 maj 2011

3 maj Lägga sig tidigt har aldrig varit min melodi

Nej, Ernst ville inte vara med i den tidning journalisten föreslog & har kontakt med - Dagen.
Nähä slipp då!

Städade lägenheten idag.
Men när jag krälar på golvet bland datasladdar dyker de upp igen - dammtussarna.
Det blir aldrig riktigt rent.
Jag måste flytta först.

Kille utan taktkänsla tog upp tre platser på aerobics.
If looks could kill.

Min favorit vann Project Runway säsong 7 - Seth Aaron.
Cool kille.

Fikade med Mr M.
En annan cool kille.
Kanske den coolaste.

På väg hem från jobbet i går natt - iskallt på t-banan.
Mailade SL - igen.
Fick standard svar - igen.
Vilken fars!
Hur länge ska vi hålla på?

Imorgon måste jag gå upp tidigare än i morse.
Rödluvan slet i mig men inget hände.
Jag kanske borde lägga mig i tid.
Så tråkigt!

Det är nu kvällen börjar.
God natt då!

Inga kommentarer: