torsdag 12 maj 2011

12 maj Snurr, snurr!

Har varit på ett fantastiskt bildmöte där chefredaktören jag träffade, efterfrågade mina idéer.
Har hänt två gånger.
Tjoho! Fick också matnyttig info om en annan tidning, så jag sprang hem och gjorde en kraftansträngning Stålmannen hade blivit imponerad av.
Håll nu för fan tummarna!

Nu är jag hungrig.
Eller så inte.

Fikade med Källan på Espressohouse. Det blev längre än vad vi båda hade tänkt.
Rusade hem och fortsatte med mitt.
Alltid vid koncentration, lyssnar jag på Kate Bush.
Så och även idag.

Och Micha svarar aldrig i telefonen när man behöver honom.
Och nu kommer inte jag att svara, resten av kvällen.
Känner mig som ett nyckelbarn.
När träffar man båda föräldrarna samtidigt?
"Nyckelbarnet sa till pappan.
Far jag såg din fru i trappan."

Inga kommentarer: