tisdag 10 maj 2011

10 maj Frilansdagen

Poppius journalistskola anordnar Frilansdagen. Föreläsningar i ämnena: Bygg din egen hemsida, Redaktörens krav på frilansaren, Så gör du bättre intervjuer, Så säljer du frilansknäck, Blir alla frilansare i framtiden.
Gratis med mingel & buffé.
Jag är anmäld.
En del av föreläsningarna går parallellt så då gäller det att välja med omsorg. Bättre intervjuer krockar med Så bygger du din egen hemsida.
Hur väljer man?
Bättre intervjuer-föreläsningen hålls inte mindre än av Stina Dabrowski.
Funderar lite till. Vad är mest matnyttigt för mig?
Inte för att jag gör intervjuer men det vore roligt att höra om hon har nåt att säga.
Säkert.
Nåväl.
Väntar vidare på att Scandinavianphoto skall få in mer bläck så jag kan printa inför mötet på torsdag.
Det här är inte vad jag hade räknat med.
Kan man inte köpa det någon annanstans? Säkert men fotoskrivarbläckpatron till en skrivare som inte längre är särskilt aktuell - you do the math.

Inga kommentarer: