fredag 1 april 2011

1 april Inget skämt så ögat kan nå

Begynnande halsont. Ingen aerobics. Vill men bör inte, enligt sjuksystrar via Facebook.
Jag stannar hemma.
Saken är den att jag fryser in i märgen efter fotograferingen i morse. Så det får bli direktmys istället. Jag har varit på sju olika ställen idag i jakt på Friggs brustabletter. Brukar ta dem de få gånger jag börjar bli förkyld.
Behöver jag säga att jag kom hem tomhänt.
Så snälla ni - hittar ni det i innerstan, tala om det för mig så jag vet! Annars måste jag köpa det på nätet.

Fikade med Emil idag på ett ställe i Gamla stan. Ett fik som ligger mitt emot tunnelbaneuppgången.
Det var en upplevelse! Inredningen är det mest horribla jag har sett på länge. Stilkrockarna är grymma och tro mig, det är inte uttänkt. Det är bara fel.
Ta en titt nästa gång ni är i Gamla stan.
Vi fikade bara kaffe och inget att säga om det. Trist med 7 kr för en påtår.
Den tar jag hemma.

Inga kommentarer: