tisdag 15 januari 2013

15 jan Tuesday - och det snöar

Släckte mental brand hos grannen igår - hennes toalett var ur funktion.
"Ring efter hjälp - här är numret".

Kvar över tio imorse: "E'ru hemma? Kan jag komma?"
Julius på fri fot.

Skickar fotoräkning till Norge och dealar för fotografering för imorgon.

Linnea & familj bokar taxi åt mig på plats.
Jag printar ut biljetten.
Färgen gul är slut.

Nyheterna: En tjugoårig städerska kapade ett tomt Saltsjöbaden-tåg i natt och brakar rakt in i ett hus.
Ibland är verkligheten mer osannolik än dikten - på tal om att dra en vals om en tiger i en båt.

M & M planerar USA igen.
Det rinner i min mungipa.

Men Mat & Vänner tycker att jag är en bra fotograf!

I helgen publicerades Highway 1 i en finsk tidning - Hufvudstabladet.
Får pdf:n tillskickad imorgon.
Hemsides uppdatering.

Inga kommentarer: