fredag 18 januari 2013

18 jan Det är kallt nu

Åsikt:
Trött på kändisar som bloggar, ger luft till sin unkna åsikter, stöter på patrull och ber ursäkt!
Min fråga: för vad mer exakt ber du om ursäkt? Att du blev påkommen? Att du upprörde? Åsikten i sig? Ljög du? I rest my case.


Har kommit på hur man stiger upp på morgonen när man ingen tid har att passa.
Först låter man Iphonen gå igång med harpljud och snooze var 9:e min (förinställt).
Ställer det en timme INNAN uppstigning så jag kan successivt vakna till - precis så jag uppskattar att göra.
Sen går väckarklockan igång.
Vaknade imorse FÖRE klockan.
Bara det är en bedrift.

Gjorde klar bilderna till gårdagens plåtning.

Engagerade en vän till kombi leverans av bilder/långpromenad.
På Kungsholmen säger hon: nu vill jag bjuda dig på kaffe och semla.
Vet ni hur goda de är på Thelins?
Nåja. Det här är årets första och sista.
Sånt får man inte äta för ofta. Om ens.

Vi promenerade hem. 

Gjorde två ärenden till min granne och hon var nöjd. 
Nu är det fredag.

Glöm inte att spana in två bra filmer på SVT1 ikväll med start 22.00.
Håll dig vaken!

Inga kommentarer: