torsdag 17 januari 2013

17 jan Solglasögon & lakrits

Fotouppdrag i går.
Kände mig nästan lite ringrostig.
Samarbetet med årets Lakritsfestival har börjat.
Festivalen har vuxit så pass att årets event är flyttad till Globens Annex och 700 biljetter är redan sålda.
I år kan man köpa dem via Tic-net (för att slippa kön vid Globens kassa) samt via smartphones.

Fick smaka på en laktritsbit med chili när jag var på plats i butiken.
Wow! Katla, typ.

Har också sett "Argo" och danska "A royal affair"  - både mycket bra!
Nu har jag klämt fyra av nio oscarsfilmer. Räknar man den danska (som är nominerad i Bästa utländska) är det fem.

I eftermiddag gör jag bilder. Mellan nu och då en fika med väninna.
Hon ska hjälpa mig avgöra vilka solglasögon jag ska köpa.
Fast jag vet redan mellan vilka två det står.

Inga kommentarer: