torsdag 5 april 2012

5 april Snurr & glides

Morgon TV i fyran. Återigen Camilla Läckberg och Sverige Enda Polis - Martin Melin.
Snälla, har de inga andra gäster?
Jag slog av och blev utan morgonmyset i varm säng och katt.

Pallade mig till Skrapan på Söder i går, till Friskis.
Premiärbesök.
Aerobics i Stora Hallen.
Jag letade och letade. Den Stora Hallen visade sig vara liten och all sköns prylar stod utmed väggarna.
I korridoren utanför värmde ledare upp med snurrisar och glides.
Jag kallar honom Fame-Johan. Han har såna hopp med i programmet - Fame-hopp.
De är många och snurrarna likaså.
Man kräks nästan.
Undrar om han ser "Smash"...?

Programmet var nytt. Jag fick tänka. Och snurra samtidigt.
Ingen jättebra kombination.
Ser framemot nästa gång.
Tyvärr om flera veckor då min onsdag är upptagen nästa vecka och sen snurrar han bort till Karibien i två veckor.
Nåja.
Jag tränade.
Bara en sån sak.
Sen såg jag "Smash".

2 kommentarer:

Anonym sa...

Way to go - skulle också gärna varit där! Cheers, Aina

Anonym sa...

Som vittne då?