torsdag 19 april 2012

19 april Vad gjorde jag igår...?

Hoppsan. Skrev inget igår.
Funderar - vad gjorde jag egentligen...
Blir helt kall.
Tänk dig att vittna i en domstol.
Jag kommer ju inte ens ihåg gårdagen.

Jag vänder på det.
Jag vet vad jag gjorde på kvällen. Såg färdigt miniserien om "Titanic".
Ganska bra. Jo, jag tyckte nog det. Även om det var lite halvjobbigt att se om plurret flera gånger.
Båten sjönk nämligen i varje avsnitt.

Jag såg ett avsnitt av "Smash" också.
Nu vet jag vad som är problemet. Anjelica Houston är ingen bra skådis. Inte Uma Thurman heller.

Jag var på aerobic.
Vissa ledare, ganska många, är såna gulliga människor att man vill krama dem.
De utrsålar så mycket positiv energi utan att vara Barbies från Amerikat.
De får en att röra sig mer men att se dem fladdra lätt & ledigt över golvet - tja, man suckar tungt.
Sån blir man aldrig.
Jag berömde henne och gick hem till den sjunkande båten.

Men vad gjorde jag på dagen? Det är den stora frågan...

Inga kommentarer: