tisdag 31 december 2013

31 jan Gott nytt år!

Årets sista dag.
I TV sitter de med glittriga klänningar och överdådiga dukningar.
Är det så hemma hos folk denna kväll?
Antagligen.

Jag spelade julklappsleken på Julafton.
Det var kul.
Grönkål är gott.
Min x-svägerskas köttbullar likaså.

Spenderade över fem timmar på Gekås. Pauser inkluderade.
Flera fynd men inte direkt på klädsidan.
Det finns ju så mycket annat.
Buss upp - bil ned. Bror kom och hämtade.

SJ sköttes sig exemplariskt.
Kan bero på att det vädermässigt fortfarande är höst.
Ingen snö och jag är jättenöjd över det.

Har superslappat vid hemkomst.
Boardwalk empire.
The newsroom.
Och franskt tecknat från 70-talet.

Ikväll är jag bjuden på middag hos Linnea.
Vi ska äta, spela spel, se fyrverkerier och sen ska jag tråckla mig hem.

Årets sista dag.

Inga kommentarer: