måndag 11 juli 2011

11 juli Foto, kaffe och en spruta

Kaffepaus eller påtår.
Har precis avslutat en pillig fotografering med produkter.
En ny insikt: jag har mer respekt för sport - och produktfotografering nu än vad jag hade på Kulturama-tiden.
Kattvaccination väntar.

En person på Facebook skriver detta:
"Jag fick en liten chock idag när jag fick reda på hur få tonåringar som går i en större kyrkas tonårsverksamhet. Som lärare möter jag mängder med oerhört härliga barn o tonåringar. Behöver inte de någon gemenskap med varandra? Träffas man bara i hem? Finns det lokaler där de o föräldrar är trygga. Här är det korvkiosken som gäller?? Vad har hänt!!!!"
Jag förstår inte varför somliga inom kyrkan tror att de har monopol på gemenskap. Vilket jag kommenterade. Nu är det full diskussion. Och de tror att jag är bitter! Hahaha! Och varför använder man det som slagpåse? Jag har sagt mitt och dricker upp mitt kaffe.
Dags för en spruta!

Inga kommentarer: