onsdag 8 december 2010

8 dec Ska man bry sig?

När media bombarderar med en viss sorts nyhet och man missar början eller brister av genuint intresse, då är det som förgjort att ta sig in mot vad som är väsentligt.
Wikileaks. Jakten på Assange (ellervadhannuheter) och varför man skall avsluta sitt eventuella Paypal-konto.
Hela Piratebay-generationen verkar ha gått i spinn.
Mitt fokus ligger nån annanstans.
Som att göra mig klar för mitt besök.
Vi säger så, va?

Kan nämna att Rödluvan kräktes på min mobil igår.
Betyder det nåt?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det betyder kanske att du ska gå in i kalsongläget lite mer seriöst. Och apropå det, det är faktiskt fler än du som använder uttrycket "kalsongläge". Så, vem var egentligen först?

Kolla här:
http://www.youtube.com/watch?v=iXU1X4xQ2E8

Anonym sa...

Jag givetvis. Kalsongläge är mitt uttryck.
Serien kom 2010 och jag använde uttrycket långt innan det.
Jag var först.
Vi säger så.