söndag 31 augusti 2008

Duschar och slänger mig öer datorn. Biljetter härs & tvärs skall beställas: Norge och Varberg, två personer och en katt. Ta ledigt från jobb och hålla variablar i huvudet. Det blir alltså för mycket för när jag samtidigt skall bokaoch ta ställning till vilka dagar/kvällar jag ska plåta på teatern.
Bokar då fel.
Tjena!
Får sitta i två jättelåååååånga telefonköer men lyckas tillslut trassla mig ur detta. tre timmar senare stiger jag ur morgonrocken.
Dags att städa.
Trampar igång dammsugaren precis när Maria stiger in genom dörren. Jag som ville vara klar innan hon kom.
Jaja.
Så nu är Varberg och Norge beställd och klar. Måste bara fixa kattvakt till Norgeresan. För ovanlighetensskull missade jag den vitala sak. Men det löser sig. Det måste det göra.

Inga kommentarer: