måndag 5 maj 2014

Helgen som passerade

Träffade en del av släkten i fredags.
Anna och Mattias berättade att de skulle se musikalen "Spök" dagen efter.
Den har jag lite lust att se, sa jag. Dagen efter blev jag bjuden på kvällsföreställningen av min kompis Viveca.
Recension från Svd.
Recension från Aftonbladet
Jag kan verkligen hålla med. Scenografin och Loa Falkman är kvällens behållning. Och vissa dansnummer. Men musiken...
Vissa skämt ligger på buskisnivå.

Middagen intogs på en libanesisk restaurang mitt emot Berzelii park. Jättegott!

Dagen efter körde jag solo på BAS. Om du inte vet vad BAS är så förklarar jag det här:
Beroendeakuten på S:t Görans sjukhus, där jag jobbar extra som medicinsk sekreterare.
 = Det slår personlig assistans med ljusår.
Om vi säger så...

Jag intog kalsongläge på eftermiddagen som höll i sig hela kvällen.
Det var behövligt.

Inga kommentarer: