måndag 5 augusti 2013

5 aug Värmesting och solsken

Jag är tacksam att affärsjuridiken är över. Inte för att det var ointressant - tvärtom. Det var bara så omfattande och... inte helt enkelt att komma ihåg.

En arbetsam vecka avslutades med ännu mera arbete.
I lördags var jag inbjuden på Schlager/chapmangefrukost. det var Fredrik, Elina, Sanda och Linnea. Jag och Linnea skippade paraden för välbehövligt bad i Brunnsviken. Jag kände inte att jag skulle orka med 28 grader i stekande asfaltsol.
Sen var det jobb för mig medan gänget dansade sig svettiga på gay-disco till 03.00.
Nästa år krävs planering av den bättre sorten.
Fan, att jag missade det här och inte kunde jag byta bort mitt pass heller.

På Sveavägen var det en annan form av parad - gamla 50-tals bilar.
Älskar Stockholm när sånt här sker samtidigt.

Det har varit bra väder den senaste tiden. Själv stängde jag inte mig i söndags - utpumpad av utflykter & bad och jag tror jag hade lite vätskebrist också.

Nu har jag börjat en ny kurs - Organisation & ledarskap. Flummiga teorier som jag tar mig igenom.
Little by little.

Hängde med ungdomar idag. Vet inte om det hade en föryngrande effekt eller om jag kände mig gammal.

Inga kommentarer: