torsdag 27 juni 2013

27 juni Sammantaget...

Ja, så här kan det gå.

Sjukskrivningen är över och värken har klingat av.
Nu börjar min semester.
Semester och semester...
Ska verkligen inte klaga men några fotojobb ramlade in denna vecka - ketchupeffekten.
Samtidigt förbereder jag mig för muntlig examination på kursen.
But guess what - jag är inte ensam att ha missat men informationen om skriftligt prov av kursen har gått mig spårlöst förbi.
Det skulle också ha skett denna sammanpressande vecka!
Ny tid på måndag. Pust.
Som sagt det var inte bara jag som missade.
Jag tror att jag (och många med mig) förlitar mig för mycket på att mail ska skickas ut.
Var ligger informationen då? Jo, man förväntas klicka på "support" (vilket låter mer tekniskt tycker jag) och där finns provtider uppställda.
Gömt i en garderob.
Nåväl.
På måndag då.
Det bränner i hjärnan.
__________________


Hade en underbar utflykt häromdagen, vilket jag faktiskt hann med.
Bad i Brunnsviken (fortfarande 20 grader) och lunch på Värdshuset Kräftan.
Information ger vid handen att Bellman härjade även där.
Bellman går som en röd tråd genom sommaren.
__________________

Träffade Talented Mr M i helgen. Vi samtalade om pantomimer.
Vi skrattade högt åt varandras historier.
Det var kul.
Flytta hit!
__________________

Inga kommentarer: