tisdag 2 juli 2013

2 juli Vi puttrar på

I fredags gjorde jag mitt muntliga prov i Administration 1.
Den inlånade webbkameran fungerade inte så jag fick förlita mig på Junior och dess inbyggda.
Junior är min lilla dator.
Jag var riktigt nervös att det inte skulle fungera  - tekniskt, alltså - men det gjorde det med bravur. Ok, det laggade lite men va faan.

På eftermiddagen köpte jag kurslitteratur - Affärsjuridik - begagnat av en thailändsk tjej. På kurslitteratur.se hittar man det man behöver.
Geschwind.

På lördagen mötte jag Madame U nere vid seglarfesten på Skeppsholmen.
Satt tungt i en solstol och begrundande tillvaron.

Om söndagen åkte jag till Hölö och träffade Caroline och hennes lilla Tindra som kom till världen den 25 mars, tror jag det var.

Måndag:
Skriftligt prov i samma ämne som ovan och en tur i cykelaffären. Hittade en as-snygg Vega i röd, matt metallic och en jättefin, fast dyrare Rex.
Jag beslutade mig för att vänta.

Plugga, plugga. Lite ovant.

Inga kommentarer: