måndag 18 juni 2012

18 juni Snoken Bladh

Så jag snokade reda på mannens arbetsplats och mailadress och jag skickade ett vänligt brev.
Här är innehållet:
Hej Bo!
Det är jag som vrålar på innegården helt enkelt för att jag inte har, förrän nu, förstått vem som spelar så vansinnigt hög musik.
Hade jag vetat det, hade jag, precis som jag gör nu, kontaktat dig på ett mer "civiliserat sätt".
Faktum är att det inte är nåt fel på musiken isig bara det att den är för hög.
Det studsar mellan husen, där vi bor.
Det är inte särskilt avkopplande att sitta på balkongen eller innegården och bombaderas av ickesjälv vald musik.
Jag tror du kan förstå detta.
Vill också påpeka att det är fler än jag som störs men ingen ids/orkar/vill/kan/har förmåga att säga ifrån.
Om du håller ned volymen/stänger fönstret så lovar jag att sluta vråla!
Med vänliga sommarhälsningar,
 
Inger Bladh
 
Har inte fått något svar ännu.

Inga kommentarer: