söndag 19 juni 2011

19 juni Grattis Isabella!

En legendar i SCA-kretsar började chatta med mig via Facebook. Några fraser senare fick hon telefonnumret och ringde upp. Vi snackade i två timmar och på torsdag kommer hon hit för middag och nostalgi-titt i mina fotopärmar.
Hennes namn: Sandra men också känd som Kira of Callanish.

Gråväder och själv går jag klädd i en liknande kostym.
Försöker bringa reda i mina ansökta semesterdagar. Jag ska boka resa och ångesten ger svettiga händer.
All administrativa handlingar runt resor gör att jag får småpanik: ledighet och kattvakter. Jag litar inte på mig själv längre...

Det norska roller-repet är i princip klart. Har åkte ned till Blekinge för tvätt. Håll lite tummar för mig!
Igen.

Idag fyller Isabella/Karin 40 år. Vi säger ett stort grattis!

Imorgon träffar jag Caroline i Skärholmen.
Halva resan var.
Få se vad vi hittar på.

Inga kommentarer: