fredag 10 juni 2011

10 juni Tempo!

Kan man ta nyårslöften i juni? I så fall vill jag att det skall bli mer Micha-ordning i mitt liv.
Så var det sagt.

Idag har jag varit på mitt sista aerobicspass på denna sida om sommaren.
Fantastiske Johan Östlund, hoppade in istället för jättebraiga Nathalie Oja.
Men Johan är nåt annat. Med sina Fame-hopp och Lady Gaga-snurrningar, fick han det sedvanliga fredags-gänget att svettas. Så pass att sminket rann på en dam.
I finalen kör han Pink, och jag är alltid osäker om mina smalben verkligen skall hålla efter alla hopp.
Känner mig som en dinosaurie men jag kan passet och let me tell you - det är träning!

Det är varmt nu. Just sayin'.

Idag lyckades jag boka en resa utan att göra några misstag.
Tror jag.
Rödluvan får stanna hemma denna gång, med barnvakt.
Jag orkar inte administrera henne också. Enklare så. Men visst vore det mysigt... men nu är det försent.
Vill bara sätta mig i skuggan hos en utpumpad Isabella och kanske få mig ett glas rosévin i handen.

Inga kommentarer: