söndag 29 juni 2014

Denna vecka!

Jag vet inte hur man får ihop det här att veckan går långsamt men att jag trivs på jobbet.
Att säga att att veckan släpar sig fram, får folk att tro att jag inte trivs.
Men det gör jag - jättemycket.
Men det är mycket nytt att hålla reda på.

I torsdag fick vi lön.
Eftersom de hade lagt mig på månadslön, fick jag månadslönen från och med den 23:e samt de timmar jag hade jobbat in från de tidigare passen denna månad.
En snabb överslagsräkning gav vid handen att jag hade räknat fel, fast åt rätt håll. Mer pengar än beräknat m a o.
Tack för den!
För första gången på länge har jag inte ont i magen när jag betalar räkningarna.

Äntligen.

Det är synd att jag inte kan berätta vad som händer på jobbet då jag är ålagd med sekretess men ni hade smällt av. Lite i alla fall.

Inga kommentarer: