lördag 25 maj 2013

25 maj Hey, I'm loser baby so why don't you kill me.

Det är väldigt uppenbart: jag är tydligen i en fas där skriva på bloggen inte känns/är särskilt kul.
Vet inte varför egentligen.
Dagarna går.
Det är lördag.
Vad hände med torsdag och fredag?
Har ingen aning.

Jo, i fredags fotograferade jag runt Kaanans badstrand.
Jättefint område och fullt ös tydligen på somrarna.
Vid Råcksta håller man på att riva Vattenfalls jättestora byggnad.
Varför?

Lunch vid Islandstorget - Garden to go. Det finns en butik också.
Vill ha typ allt.

Har precis packat ihop mat till en picnic ingen kan bevista.
Det man kan konstatera är att stockholmaren är den mest upptagna i hela världen.

Ja, det var ett gott försök och jag hade framförhållning. Inte ens det hjälpte.
Sammantaget med alla andra misslyckade försök till förändring den senaste tiden, så börjar jag känna mig som en riktig loser.

Vädret är fint.
Hade det varit fult hade vi ställt in och jag & Caroline + nykläckt baby hade suttit inomhus.

Har inte lika mycket värk idag.
Håller det redan på att gå tillbaka eller är det tabletterna som har kommit upp i marschfart?

Bra i så fall.

Inga kommentarer: