måndag 20 maj 2013

20 maj Kluster

1. Smärtan i höger revbens-trakt har eskalerat. Kompis tror att jag har fått en spricka! Har precis bokat tid hos doktor.
Bring on the drugs!
För den som inte har upplevt det här: Varje gång jag ska vända mig i sängen, klarvaknar jag av smärtan och sen är det kört.
Blev det mycket sömn i natt? Svar nej.

2. Vi vann visst VM. Men om det visste jag ingenting. Förstod inte ens att vi var i final... Det är okunskap jag är ok med.

3. Jag gissade rätt ang Schlagern: Danmark vann och Sverige "topp 15". Robin hamnade på 14:e plats. Flera låtar efter honom var av bra kvalitet. Det är svårgissat. Men England kommer aldrig mer att vinna.
Finland fick en totalt oförtjänt placering. Glada poplåtar går inte hem. Eller så var det kyssen...

4. Igår fotorekade jag med Linnea. Trots smärta, vandrade jag i sakta mak runt Långholmen och Smeduddsbadet i jakt på ett passande fotoställe. Inte nöjd.
När jag kom hem var jag så sluta av att parera det onda, att jag föll ihop på sängen och sov.

Nu är allt i en röra. Måste till doktorn och få smärtstillande. Kan jag över huvudtaget jobba - både med ditten och datten? Och rekryteraren - var tog du vägen?

Inga kommentarer: