fredag 26 april 2013

26 april Veckan som gick - eller försvann

Oj en hel vecka har gått utan att jag har vattnat den här blomman.
Vi kör en recap som vi kan kommentera sen.
Mån och tisdag satt jag med Lakritsbilder i mängd. Det tog sin givna tid. På eftermiddagen ärende på IKEA.
Blev lite besviken. De bygger om och allt är i en enda röra. Min favoritavdelning är uppdelad tillfälligt och det var inte så kul att vandra runt där.
Ons och halva torsdag: bokföring.
Halva torsdag ägnades åt utflykt till Årsta havsbad. Doppade fötterna i vad jag anser iskallt vatten.
Det var fint väder och vi drack kaffe på stranden.
Idag fredag, fotografering åt Läkarmissionen. Väskorna är packade. Glasögonen likaså.
Jag vet inte om jag ska ägna eftermiddagen åt arbete eller göra ärenden så jag slipper imorgon.
Vilka beslut...

Inga kommentarer: