fredag 12 april 2013

12 april Inget nytt under solen eller jo, lite

Sorgligt eftersatt blogg det här.
Jag har haft nosen någon annanstans - så att säga.
Det tär på krafterna och själen att söka jobb.

Dessutom har jag suttit illa vid skrivbordet, Dragit upp vänsterbenet i en sned vinkel, efter dygn i samma position... you do the math.
Vrålont i höften.
Jag har fyra samtal kvar att ringa innan jag kan sätta mig med bildrelaterade uppgifter. Vill så gärna avsluta vid tre - jobbar helgen också.

Nytt på fronten är att jag har träffat Må Bra:s nya ad som var en mycket trevlig kvinna. Det kändes som ett gott möte. Sedan bokade jag ett möte med Marianne Brandt, AD på Amelias tidning M-Magasine. Marianne är en mycket upptagen kvinna så det kändes ju jätteskönt att få till ett möte.

Annars matar jag iväg administrativa ansökningar. Jag kommer bli ett ess på administration innan det här har nått sitt slut.

Inga kommentarer: