lördag 12 maj 2012

12 maj C'mon slide with me

Schlut efter en lång och socialt rolig dag.
Först flabblunch med Miss Sandy.
Lax- och parmesansallad.
Vi drog till ReFurn - en second hand med vettig attityd.
Sen rattade vi till Bea, vid Svedmyra.
Bea är ett varuhus. Eftersom jag har bott i Svedmyra minns jag den som en helt OK matvaruaffär.
Ryktet ger nåt annat vid handen.
Asfräsch matavdelning och hela undervåningen är bara såååå bra: gediget sortiment och man vill ha alldeles för mycket.
Väl tillbaka på söder svepte vi i oss en drink och kaffe sen trixade jag mig iväg till Årsta för persisk middag.
Här sitter jag nu och har precis utfordrat min katt.
Jag har skrattat så mycket idag. Särskilt åt/med Benji vars tolkningar av andra artister är i världsklass.
Men gjort på beställning...? Nä.

Inga kommentarer: