fredag 2 december 2011

2 dec Teknik i all ära

Jag utsattes för kyla och slitage igår så jag tröstade mig med flera avsnitt av "Homeland".
Till en början var jag inte särskilt imponerad - men sen så fastnade jag. Rejält.
Ser framemot att få fortsätta.

Idag har jag ägnat hela dagen åt att få igång min dator. Eller min skärm snarare. Efter x-antal timmar gick det till slut men så här kan jag inte ha det.
Ny skärm är beställd.
Jag är värd mer än den senaste tidens skit.

Knatade iväg till Webhallen - nördarnas högborg. Därinne luktar det nästan alltid gympasal.
Inte idag.
Jag sa: kom med förslag på nytt grafikkort och det fick jag.
Ska ta ett beslut.

Beslut i största allmänhet är svåra att ta.
Ibland blir jag frustrerad över mina egna och andras bortförklaringar till varför vissa saker inte blir gjorda: Just do it!

Inga kommentarer: