fredag 4 februari 2011

4 feb En dag av avundsjuka

Aerobicspass.
Ja, den taktlöse var där men gav honom en riktig evileye (bra på det) och han höll sig undan men straffet kom fort av en brud som viftade OM ÄN ÄNNU MER.
Vikarie. Ännu ett nytt pass att plugga in at the spot.
Step-touch, mambo och plié.
Det går framåt.

Har hittat Camilla Wärmby på Fejjan. En kompis från förr som jag GÄRNA har kontakt med.

Lyssnar på Mr Mister.
Hjältar från förr. Sucker för tuffare västkust.
Lyssnar på Yes.
Samma sak där.
Men var är Skellefteå när man bäst behöver stan?
Tell me.

Elina tycker det är dyrt med Melodifestival-biljett (håller med) och lyckas genom sin mamma (som är på resa) få hennes VIP-biljett utställd av jobbet.
Så bruttan får gå på delfinal och middag!
Så orättvist. Familjen Alexander Lucas!
Mitt sämsta karaktärsdrag: Avundsjuka. Jag vet - du behöver inte bestraffa mig. Gör det så bra helt själv.
Jag tycker faktiskt att jag är värd mer. Eller borde tycka det - om man skall lyssna på alla förståsigpåare.
Nu tycker jag så här och resultatet blir därefter.

Inga kommentarer: