torsdag 10 februari 2011

10 feb Konsten att leva i en styvfamilj

Jag brukar vara daglig skribent men ibland verkar jag missa att skriva som nu. Dagarna flöt iväg.
Schemalagd tid och areobics och möten tar ut sin rätt.
Men jag inser att jag skrev på Facebook istället.

Imorse på TV sa man att Dilbas låt är den mest nedladdade låten i Sverige just nu!
Intressant.
Inte samma publik som laddar ned och de som tittar på Melodifestivalen.
Åsså var det där med framträdandet...
Men som sagt innan - jag gillar låten skarpt.

Träffade Meiz igår. Hon har dragit igång ett stort event/föreläsning som ska ta upp problematiken med att vara styvförälder - arbetsnamn: Konsten att leva i en styvfamilj. Hon drar igång spons, fixar föreläsare, improteater osv.
Jag är sjukt imponerad på hennes energi, ork, mod och kunskap.
Ja, jag ska plåta!

Nu kaffe och photoshopactions! Sen bilder.

Inga kommentarer: