tisdag 7 juni 2011

7 juni Kvällens gnäll

Nu ska jag gnälla:
1. Jag har köpt en minidatamus att ha med mig på jobb & resor. Problemet är att den låter så förbannat när man klickar på den. Skitprodukt!

2. Håller på att svettas ihjäl. Befinner mig i någon annans lägenhet och här finns inga fläktar.

3. Har glömt bort i all studentyra och arbete att jag skulle ge Isabella ett besked om att hälsa på henne på Gotland. Kollar därför biljett. Det kostar 700 kr och helt plötsligt blev jag snål och jävligt lat.
Har tydligen väldigt svårt att bestämma mig för allt som har med resor att göra.

4. Nu kommer en tid då det är himla svårt att få tag på folk, att hitta en ledig tid. Gör jag upp planer så looooooooovar jag att då kryper kompisar & bekanta fram och ska man träffas så måste man stuva om - igen. Man = jag.

5. Alla som sitter på kajkanten mellan Gamla stan och Slussen - ni stressar mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: