onsdag 28 mars 2012

28 mars Träningsvärk - skönt eller jobbigt?

Gick på aerobics igår.
Den var tydligen bra för idag är jag drabbad av jordens tyngsta träningsvärk.

Hade laddat för "bokföringssyssla" idag bara för att upptäcka att själva kassaboken tillsammans med fjolårets underlag ligger kvar hos revisorn i Boden.
Det blir till att palla sig iväg till Svanströms för att köpa ny kassabok.
Så onödig 150 kr-utgift.

Robinson börjar igen.
Världen suckar.
Temat: revanschen. Gissa vem som ska vara med - jo, Robban, som lämnar nykläckt unge därhemma.
Jag vet inte om jag tycker det är ok.
Jag har en fabless för Robinson: intriger, tävlingar och hardship.
Även om syrran tror att de får smygäta korvar, så ser man ju på dem att de tappar i vikt.
En hälsoresa?

Såg Ernst Billgren utanför dörren igår. Det var svårt att avgöra om han tittade på mig eller stirrade kodumt ut i fjärran.
Han tänkte säkert på nåt. Som att vara med i Malou-programmet nu i morse.
Han har en utställning nu - den första på sex år.
Man undrar ju hur mycket konst som ligger i kulverten under vårt grovsoprum.
Jag sa "Tjena" och knatade vidare.

Inga kommentarer: