tisdag 20 mars 2012

20 mars En tisdag

Helgens förkylning fick mig att se allt damm i lägenheten.
Har gjort en tredjedel och är så himla less men så himla nöjd.

Sov illa i natt.
Drömde att kompis, rundat femtio fick missfall i åttonde månaden.
Vad ska det stå för?

Gillar Jonas Sjöstedt.

Meningsskillnad med kompis igår.
Upplevde att vi pratade om varandra.
Och i munnen på varandra.
Och på den punkten var jag värst.

Sen la sig tystnaden.

Upptäckte igår, när jag städade bland surhögarna (verkliga och digitala) att jag har missat tre inbokade F&S pass för två veckor sedan.
Där blev jag 100 kr fattigare på grund av rent slarv.

Skärpning - på alla fronter.

Försökte äta ägg & bacon imorse. Smakade ingenting och tuggorna for omkring i munnen, hade svårt att svälja.
Slängde bort halva portionen, som redan från början var liten.
Är det förkylning eller är jag sugen på annat?

Inga kommentarer: